con-marina.reismee.nl

Relax dagje

Vanmorgen om 5 uur opgestaan om te gaan vissen. Op de pier aangekomen kwam het zonnetje al uit de zee opgestegen. Tot 8.30 uur gevist, diverse beten gehad en 1 vis eraan gehad tot dat hij net voor het binnen halen eraf viel. Mijn buurman kreeg een behoorlijke aanbeet en moest alle zeilen bijzetten om de vis bij zich te houden. Na ongeveer 30 tot 40 minuten te hebben geworsteld kwam de vis eindelijk boven, het bleek een kleine haai te zijn van zo'n 1.30mtr. De haai werd voorzichtig van de haak ontdaan en weer terug gezet. Geweldig mooi om dit zien. Vanmiddag lekker op het strand gelegen, grote wandeling gemaakt en natuurlijk gezwommen in het 28gr warme water. Morgen vroeg gaat de reis door naar Cape Tribulation waar wij tot zondag zullen verblijven. Zondag moeten wij de camper inleveren ?

Anita

Geweldig om dit te lezen wat een belevenis zeg geniet er maar lekker van dikke kus

Ruud Manon Runa

Zondag al? Tijd gaat snel. Geniet nog maar lekker samen ?

ad

hoe is op dit moment de temperatuur

Con Thoonsen

36 gr Ad

Willem

Als het weer goed is kon dit wel eens de mooiste snorkeldag van de hele trip worden. En ja, leuk hè, dat zwembad aan de boulevard.