con-marina.reismee.nl

Dreams come true

Hoi,

Op dinsdag 3 oktober 2017 zal een grote wens in vervulling gaan. Die dag zullen wij vanuit Dusseldorf naar Sidney gaan met als tussenstop Singapore. Op woensdag 4 oktober zullen wij aankomen in Sydney alwaar wij 3 dagen verblijven. Vandaar uit zullen wij met een camper in totaal rond de 4500 km rond reizen. Onze reis gaat van Sydney tot aan Cooktown, de Oostkust ( Queensland ) met diverse routes landinwaarts. Nationale parken, snorkelen Great Barrier Reef, Fraser Island, Withsunday Island, walvissen spotten en nog veel en veel meer. Tijdens onze reis zullen wij onze ervaringen hier neer zetten met foto's en verhalen. Op 3 november zullen wij vanuit Cairns retour komen naar Nederland met een lach en een traan

Con Thoonsen

Heel fijn dat jullie dit doen dan kunnen wij ook een beetje mee genieten van jullie droomreis xxx

Thijs Smeets

Ik ga jullie proberen te volgen. In ieder geval gaan jullie denk ik een geweldige reis maken. Geniet ervan :)

Joris

Con, Geniet er samen van!
Wij gaan jullie site in de gaten houden.

Groetjes,

Patrick en Joris

Ruud Manon Runa

Have a great time, safe km's, enjoy eachothers company, make lot's of pictures AND unforgettable memories ?

Con Thoonsen

Zo na een lange 22 uur durende aangekomen in Sydney. Ingecheckt hotel, lekker douchen, beetje opruimen en dan maar slapen. Bijkomen van de jetlag.

Roely

Slaap lekker zodat jullie fit zijn voor de rest van de trip
Loveyou

Sandra

Hele fijne reis en ik hoop dat jullie heel erg genieten!

Suus

Heel veel plezier op jullie prachtige reis. Moge het aan al jullie verwachtingen voldoen!! X

Han

Super!!! Wat een mooie fotos nu al, ben zeer benieuwd naar de rest. Enjoy the trip

Corrie

Wens jullie een heerlijke tijd met veel plezier onderweg en een behouden vaart.kusjes tante cor

Petra

Geniet van ug vakantie♥️