con-marina.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Con

Con Thoonsen

Ik ben zo benieuwd ?

Berry

Wij zijn ook heel erg benieuwd ?

Roely

Wat spannend zeg t komt nu heel dichtbij en dan gaan jullie al vertrekken

Ad

Heeeeeeel veeeeeel plezier daar

Andrea

He schatjes, eindelijk is t dan bijna zo ver! Maak er een spannend avontuur van, kijk er al naar uit om vanalles te lezen xxx

Willem

Hallo Con en Marina,
natuurlijk ga ik jullie volgen, hartstikke leuk. Ik weet wel zeker dat jullie een fantastische tijd tegemoet gaan in dat fantastische land met die fantastische mensen. En probeer af en toe een plek te vinden voor een overnachting in the middle of nowhere (Marlborough - Sarina Road ofzo), onder de sterrenhemel die daar zo veel mooier is dan hier. Enne, houd de witte lijn aan de linkerkant van de wagen.
Willem

Con

Ja Willem die witte lijn links

Rich & Wendy

Geniet van dees geweldige ervaring. En we volge uch 2 zeker.
Dieke knoevel van os ???

Mariël

Oehhh pap en mam.
Nog 6 nachten slapen en dan gaan jullie van dit geweldige avontuur genieten.
Succes met inpakken!

En natuurlijk ga ik jullie volgen ?

Dikke kus X

Annie Maessen

Geniet er van want het is daar overweldigend.

Lilian

Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie avonturen en mooie ervaringen xxx

Trientje

een hele fantastische vakantie gewenst :)

Con Thoonsen

Sydney wat een grote stad, Royal Botanic Garden, Opera House, Sydney Harbour Bridge, Fishmarket en de vele straatjes met de vele eettentjes. Dacht eerst dat ik in Azië was zoveel Aziatische mensen niet normaal.

leonie en ad

mooi
en het is nog maar het begin