con-marina.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Con

Reacties

Reacties

Con Thoonsen

Ik ben zo benieuwd ?

Berry

Wij zijn ook heel erg benieuwd ?

Roely

Wat spannend zeg t komt nu heel dichtbij en dan gaan jullie al vertrekken

Ad

Heeeeeeel veeeeeel plezier daar

Andrea

He schatjes, eindelijk is t dan bijna zo ver! Maak er een spannend avontuur van, kijk er al naar uit om vanalles te lezen xxx

Willem

Hallo Con en Marina,
natuurlijk ga ik jullie volgen, hartstikke leuk. Ik weet wel zeker dat jullie een fantastische tijd tegemoet gaan in dat fantastische land met die fantastische mensen. En probeer af en toe een plek te vinden voor een overnachting in the middle of nowhere (Marlborough - Sarina Road ofzo), onder de sterrenhemel die daar zo veel mooier is dan hier. Enne, houd de witte lijn aan de linkerkant van de wagen.
Willem

Con

Ja Willem die witte lijn links

Rich & Wendy

Geniet van dees geweldige ervaring. En we volge uch 2 zeker.
Dieke knoevel van os ???

Mariël

Oehhh pap en mam.
Nog 6 nachten slapen en dan gaan jullie van dit geweldige avontuur genieten.
Succes met inpakken!

En natuurlijk ga ik jullie volgen ?

Dikke kus X

Annie Maessen

Geniet er van want het is daar overweldigend.

Lilian

Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie avonturen en mooie ervaringen xxx

Trientje

een hele fantastische vakantie gewenst :)

Con Thoonsen

Sydney wat een grote stad, Royal Botanic Garden, Opera House, Sydney Harbour Bridge, Fishmarket en de vele straatjes met de vele eettentjes. Dacht eerst dat ik in Azië was zoveel Aziatische mensen niet normaal.

leonie en ad

mooi
en het is nog maar het begin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!