con-marina.reismee.nl

Chill dagje

Vanmorgen rond 10 uur naar de lagune om een dagje lekker te chillen aan het water. Het was warm en de temp stond rond 14.00 uur al op 36.2 gr in de schaduw. In de zon was het al bij de 40 gr. Maar niet getreurd water om in te kunnen afkoelen, nou afkoelen, het water is ook 30 gr. Rond 15.00 uur terug naar hotel, onderweg nog bij enkele tourbureaus geweest om een tour te boeken voor morgen naar de Atherton Tablelands. Deze dagtour is een reis met regenwoud,vele lakes en de bekende Millaa Millaa waterfall en de Joshephine waterfall. Helaas was alles overal volgeboekt. Nou jammer snel naar hotel om af te koelen in het zwembad daar, nou dus mooi niet ook 30 gr warm. Nog even aan de receptie gevraagd of hun nog een touroperator konden vinden voor de reis morgen, ook na vele telefoontjes geen plek vrij. Hup naar de hotelkamer om af te koelen bij de airco. Op de kamer was de schade al snel te zien, Marina flink rood en ik zelf ook. Zo en nu morgen, wat te doen. Ik ga morgen van 7.00 uur tot 13.00 uur nog op zee vissen en Marina gaat al voorbereidingen treffen voor de terugreis.

Thei Hawinkels

Wat gaat 't vlug allemaal. Kijk maar uit dat je morgen niet helemaal verbrand. Geniet er nog maar van.

Anita

Wat is het allemaal snel gegaan deze maand maar jullie hebben veel gezien en flink genoten en nog steeds ik wens jullie nog veel plezier en een veilige reis terug dikke kus xxx