con-marina.reismee.nl

Van Cape Tribulation naar Cairns

Vandaag de laatste rit met de camper naar Cairns waar ik hem na de middag moet inleveren. Vanmorgen weer vroeg wakker, koffie gedronken en langzaam begonnen met het uitruimen van de camper, alles retour in de reistassen. Omstreeks 10.30 uur zijn we weggereden vanuit de camping naar het veer. Wat een mooie route van een uur door het zo mooie regenwoud. Met de ferry over gestoken en ja hoor weer verbinding met de buitenwereld. Eerst even op de campermate gezocht waar wij het toilet konden leeg maken. De camper moet retour met schoon toilet, volle gasfles en een volle tank diesel. Nadat dit alles te hebben gedaan op naar de inleverplaats. Omstreeks 13.30 uur in Cairns bij het inleverpunt. Met een zeer nette en vriendelijke mevrouw alles doorgenomen en dat ging vrij snel. De vtouw heeft voor ons een taxi besteld die ons naar het hotel zou brengen waar we tot donderdag verblijven. Wat hebben we een mooie leuke tijd gehad met de camper. Alles erop en erasn, je eigen huis bij je. In totaal hebben we op enkele km na 4000 km gereden. Wij gaan je missen. Zo op naar het hotel, the Coral Tree Inn, gunstig gelegen nabij de boulevard en de haven. Nadat we ingecheckt hadden de koffers gedeektelijk ingeruimd in kastjes en nu naar de boulevard om iets te eten en drinken. Aan de boulevard ligt een ontieglijk groot zwembad voor iedereen omdat het zwemmen in zee niet word aanbevolen. Na dit alles hebben we bij boekingskantoor tour geboekt voor morgen (maandag dus) naar Green Island en Great Barrier Reef. Deze dag is van 8.30 uur tot rond 17.30 uur terug. Dus weer lekker snorkelen en als we willen met glasbodemboot mee of submarine boot. Lekker zwrmmen chillen op het strand, bbqen en genieten van een drankje. De omstandigheden zouden perfect zijn om te snorkelen, dus wij hopen op een mooie dag en mss weer te kunnen zwemmen met een schilpad.

Rich & Wendy

Geniet van jullie laatste dagen in Australië ?

Annie

Nog een paar mooie en prettige dagen in het schitterende Australie.