con-marina.reismee.nl

Snorkelen Mackay en Undine Reef

Vanmorgen om 8 uur aan de receptie voor inchecken tocht naar het Reef. Na inchecken wetsuit aangetrokken en door het bos naar het strand. Op het strand aangekomen lag de boot van ocean Safari al klaar. Dus instappen en weg. De boot was zeer snel en bracht ons binnen een half uur naar het Reef. Bij het Reef aangekomen korte briefing over het rif zelf en waar we ons asn moesten houden. Niet te ver van de boot, binnen een bepaald gebied blijven en het belangrijkste, RAAK NIKS AAN. Zo en nu het water in. Het was zoals ze gezegd hebben, zeer goed zicht mooi koraal en vele vissen in alle kleuren en maten. Het rif was op zo'n 30 cm van mijn gezicht vandaan. Na een kwartiertje zag ik op de bodem een grote zeeschilpad van het rif eten, oh man niet te geloven zo mooi. Na een uurtje te hebben gesnorkeld en vele fotos en videos te hebben gemaakt zijn we naar een ander rif gegaan waar het iets dieper was. Na een kwartier aangekomen bij ander rif en snel het water in. Ih man wat mooi, helder, vele vissen en zeer mooi koraal. Na een half uurtje snorkelen zag ik op zo' n 5 meter afstand een zeeschilpad zwemmen, ik er naar toe gezwommen en heb een minuut naast hem mee gezwommen. Dit is echt eentje van mijn bucketlist en zo mooi die kleuren en bewegingen door het water. Het zwemmen naast de schilpad heb ik op video maar deze is niet op blog te plaatsen. Heb wel 1 foto van hem op afstand en nog enkele van de schilpad die aan het eten was van het rif. Omstreeks 12 uur in de boot en met een smile van hier tot Tokyo naar de camping. Wat een ervaring, wat een beleving, onbeschrijflijk.

Reacties

Reacties

Thei Hawinkels

Super.

petra k

Geweldig Con!

peter

die wil ik zien samen met een radler ?

Annie.

Geweldig zeg toppy.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!