con-marina.reismee.nl

Van Airlie Beach naar Townsville

Vanmorgen omstreeks 7.30 uur weggereden vanuit Airlie Beach naar Townsville, een rit van 285 km. De rit was vrij rustig, onderweg emoes, zeer veel roofvogels en helaas ook weer veel aangereden kangaroes gezien. Hier liggen de kangaroes op straat zoals bij ons een konijnen worden aangereden. In de route zag je zeer veel suikerriet plantages en veel boomgaardes met mango's. We hebben een tussenstop gehad in Bowen, deze plaats staat bekend om zijn mango's. Omstreeks 12.00 uur aangekomen in Townsville. Beetje de omgeving verkend en een camping gezocht. Wij zij beland op The Lakes Holiday Park, daar was een zwembad bij aangezien de temperatuur al naar 33 gr was opgelopen. Wij wilden graag Magnetic Island aandoen maar vanwege de tijd die wij door de regen hebben verloren gaat het hem niet worden helaas. Morgen widen we eigenlijk door naar Cape Tribulation, route van 480 km. We zullen zien wat de dag brengt maar hebben plek ingelast bij Palm Cove mocht het niet gaan lukken. Morgen nieuwe avonturen ?