con-marina.reismee.nl

Van Sarina naar Airlie Beach

Goeiemorgen, vanmorgen weer vroeg op 5.30 uur ( is normaal hier en uitslaper ben ik niet) vandaag reisje van 175 km voor de boeg naar Airlie Beach. Omstreeks 8.30 uur weggereden, rustige route op zich, is zaterdag dus weinig verkeer. Omstreeks 11.00 uur in Airlie Beach. Zo nu eerst maar even wat boodschappen doen vlak naast de camping Seabreeze waar wij enkele dagen verblijven. Om 13.00 uur ingecheckt en de camping beetje verkend, zeer zeer mooi ingericht met zwembad, planten en zeer luxe douche gelegenheid. Om 14.00 uur effe rondje gemaskt langs het strand en effe gekeken bij een paar vissers in de haven. En wat gaan we morgen doen? We hebben geboekt een dag trip naar de White Sundays, Whitehaven Beach, Hill Inlet,Hayman of Hook Island compleet met eten en drinken. Er zal ook gesnorkeld worden op het Great Barrier Reef, wat een droom is dat toch? Morgen, zondag dus worden wij opgehaald om 8.10 uur en zullen rond 17.00 uur terug zijn. Als alles lukt wil ik overmorgen een halve dag gaan zeevissen met een charterboot op allerlei soorten vis dat leeft rondom het rif. Word vervolgd. Tot morgen. ?

Willem

En de weersvoorspelling voor de komende week wordt alsmaar beter, wordt het toch nog Queensland, the Sunshine State!
Ik begreep nooit hoe mensen in zo korte tijd zo veel konden doen, maar jullie maken mooie lange dagen

Willem

Morgen wordt trouwens wel een hele lange dag. De Whitsundays en een halve dag vissen, schrijf je. ;-) Vissen zeker overmorgen?

Annie.

Geweldig hoe je het allemaal omschrijft Con ik kan echt met jullie meereizen. Geniet maar lekker van jullie wereldreis. Groetjes en nog een heel mooie 14 dagen saampjes.

Con Thoonsen

Overmorgen ja, zou teveel zijn op 1 dag

ad

zet de foto's ook maar op de app
gezellig
kan ik onderweg ook mee genieten