con-marina.reismee.nl

Van Kinka Beach naar Sarina

Vanmorgen om 7 uur opgestaan, ontbijt, inpakken en wegwezen. Vandaag staat als eerste op het programma, Cooberriepark in Yeppoon. In Cooberriepark zitten verl kangaroes die je mag voeren en verschillende koala's. Het park op zich was verouderd maar toch mooie dieren te zien, o.a. krokodil, kakatoes, dingo, kangaroes, slangen, hagedissen en natuurlijk koala,s. Na een uurtje te hebben rond gelopen heb ik gevraagd of het nu kon met een koala op de arm op de foto ( normaal is dat tegen 13.00 uur) aangezien we toch nog een dikke 350 km wilden rijden om in Sarina asn te komen voor het donker. De jongen aan de balie zei dat het ook om 11 uur kon aangezien we weg wilden en niet konden wachten tot 13.00 uur. Om 11 uur Marina met de koala op de foto, en tevens nog voor vertrek de kangaroes gevoerd uit de hand, om en al een leuke belevenis. Zo nu door naar Sarina. Na dik 4 uur te hebben gereden eindelijk in Sarina asngekomen op Amstrong Beach Caravan Park, plaatsje pal aan zee. Nu lekker chillen met een pilsje en ik zeg tot later.