con-marina.reismee.nl

Marian Vale naar Kinka Beach

Goeiemorgen, dat was me een nachtje wel. Vanmorgen om 5.15 uur maar opgestaan en maar een op de route app gekeken naar de wegen die onder water staan. Buiten is het nog steeds een beestenweer. Maar eens naar buiten gegaan en een local gevraagd hoe de weg naar Town of 1770 op dit moment is, en ja hoor je raad het al, compleet afgesloten en andere route is niet voorhanden. Dus maar weer de camper in en op de wikicamps gekeken waar we maar het beste naar toe kunnen gaan. Aangezien de reis naar Lady Elliot niet doorgaat dan maar beslist om naar Kinka Beach te gaan naar een camping. Omstreeks 10.00 uur op camping Bell Park Caravan Park. Mooi weer 28 gr, gzd geen regen. Ingecheckt, camper opgebouwd, wasje gedraait en in het stadje wat gaan eten. Bij de office van het park de eigenaar laten bellen met tourbureau voor dagtocht Great Keppel Islands. Dus morgen naar de Great Keppel Islands, glasbodem boot, lunch is bbq en snorkelen en nog vrije tijd om op het eiland te verblijven. Dus hopen op ern mooie dag. Morgen meer ?

Anita

Hey ja dat is jammer hopen dat de volgende weken op beter weer ik wens jullie een fijne dag en geniet van alles dikke knuffel

Willem

Dus eindelijk een enigszins droge dag. Voor de glass bottom boat maakt het niet uit of het regent en met snorkelen heb je er ook minder last van.

Han

Ooooo Sofie en Con, wat een pech met het weer, maar paraplu op en gaan! Ik kijk uit naar nog meer verhalen en feit blijft dat je out of the box de mooiste ervaringen hebt. Contact met locals, met medereisigers zijn toch de beste dingen op zon reis. Geniet geniet geniet!! Dikke kus Hann

Ruud Manon Runa

Raegen is auch euveral woh hahaha . Kumt good. ?