con-marina.reismee.nl

Fraser Island

Vanmorgen vroeg uit de veren, 07.30 uur komt bus ons halen om ons naar de ferry te brengen. De ferry zal ons voor vandaag naar Fraser Island brengen alwaar we de dag met een bus het eiland zullen gaan verkennen.

Na een goeie 45 minuten aan wal Fraser Island, bus staat al klaar om te kunnen gaan naar het eerste punt, Central Station, Resort op Fraser Island alwaar de koffie klaar staat.

Na deze stop op naar het strand 75 mile beach waar we met de bus over het strand naar de Maheno gaan. De Maheno is scheepswrak dat is gestrand in 1935.

Vandaar uit zijn naar de duinen gereden, daar zagen we colour zand heel mooi door de regen zijn de fotos iets minder.

Omstreeks 13.00 uur was er een lunch in het Resort Central Station.

Na de lunch zijn we naar wanggoolcreek gegaan en hebben daar een wandeling gemaakt, deze was vrij kort i.v.m. de hevige regen. Ondanks de korte wandeling nat tot op het bot.

Door naar Lake McKenzie. Regen getrotseerd en gezwommen in het meer. Mooi blauw water en warm. Met het fijnkorrelige zand mij ingesmeerd en direct 10 jaar jonger. Zo nu terug naar omkleedhokjes en droge kleren aan.

Met de bus retour Ferry, oversteek en retour met de bus naar camping.

Ondanks de vele regen hadden wij dit toch niet willen missen.

PS, foto van scheepswark Maheno is van internet afgehaald, door de regen geen goeie foto kunnen maken, zo hebben jullie een indruk hoe het eruit ziet.

Roely

Wat jammer dat jullie zo een slecht weer hebben
Ondanks dat toch mooie herinneringen maken
Gr loveyou

Jacky

Wat leuk om jullie zo te volgen. De foto's en de verhalen laat ons een beetje meegenieten met de mooie tijd die jullie daar beleven. Sjiek geniet er nog maar van. Groetjes Jacky.

Thei

Hoi Con en Marina. Net terug uit Turkije en jullie verhalen gelezen.
Super. Wat een belevenis en mooie foto's. Geniet ervan.
Het is toch wel even heel iets anders als een strandvakantie.
Groetjes,
Thei.

ad en leonie

hele mooie foto's. geniet ervan.