con-marina.reismee.nl

Nimbin naar Mooloolaba

Vandaag vroeg vertrokken vanuit Nimbin. De reis zou naar de Glasshouse Mountains gaan, maar door het lange rijden (6uur en 350 km ) zijn we gestopt op camping Moolooba Beach Holiday Park. Het is 16.00 uur nu hier en om door te gaan naar de Glasshouse Mountains zou zonde zijn. Wij hadden Australie Zoo van Steve Irwin ( the Crocodile Hunter) willen bezoeken en de vele views willen aangaan. Op de route door vele natuurparken berg op en weer berg af. Onderweg nog 2 kangaroes gespot, deze huppelden voor ons uit langs de weg. Video van gemaakt. Nu maar lekker chillen en eten klaar maken. Morgen op tijd uit de veren en naar de Glasshouse Mountains en bezoek Steve Irwins park. Steve was een geweldige vent die veel dieren heeft opgevangen en heeft verzorgd. Helaas is hij in ...gestorven asn een steel van een pijlstaartrog. By the way wij zijn 1 uur terug in de tijd gegaan van New South Wales naar Queensland, was 9 uur nu 8 uur vooruit t.o.v. Nederland.

Annie

Ik lees dat jullie het goed hebben het is ook heel mooi Con dat je ons mee laat genieten vind ik geweldig. Ik kan me nog goed herinneren dat die Steve Irwin verongelukt is Zoiets vergeet je niet. Nog een fijne voortzetting van jullie reis. Hier schijnt ook het zonnetje het wordt 20 gr. vandaag. Groetjes vanuit Maasbracht. Doei Marina en Con.??

Corrie

Wat heerlijk dat jullie zo lekker in de vrije natuur deze dieren zien en al het moois kunnen beleven .goeie reis verder en zien uit naar jullie reisverslag. Liefs tante cor.xx

margie smeets

Wat een geweldige reis zijn jullie aan t maken. "Om jaloers op te worden" heel veel plezier en maak er n mooie reis van. Groetjes Margie en Eduard.